Şikayet Yönetimi Politikamız
Müşterilerimizin ihtiyaçlarını en etkin şekilde karşılamaya çalışıyoruz. Bu amaçla teknoloji yatırımlarımızı ve dijital uygulamalarımızı şekillendiriyoruz. Sektörde yenilikçi ve öncü bir şirket olmayı sürdürerek, hizmet kalitemizi ve müşteri memnuniyetini artırmayı ana hedefimiz olarak görüyoruz.
Bu hedef ve politikamız doğrultusunda müşterilerin öneri, istek ve şikayetlerini,
• Kaliteli hizmet sunma anlayışıyla ele almayı
• İlgili mevzuatlara uygun olarak, gizlilik içinde incelemeyi
• Müşteri odaklı, şeffaf ve objektif olarak çözümlemeyi
• İyileştirme fırsatı olarak görüp, sistem ve süreçlerimizi sürekli gözden geçirip, iyileştirmeyi taahhüt ederiz.
Şikayet Bildiriminde Bulunabileceğiniz İletişim Kanallarımız
• Çağrı Merkezi (0(850) 222 06 06 – 444 06 06 ) (08:30-19:00 Pazar hariç)
• Öneri, İstek ve Şikayet Formu
• Whatsapp İletişim Hattı (0850 222 06 06) (08:30-18:30 Pazar hariç)
• e-posta (info@mngkargo.com.tr )
• Şube/Acente Müdürlükleri (Hafta içi 08:30 – 18:00 Hafta sonu 08:30 – 14:00)
• Bölge Müdürlükleri (Hafta içi 08:30 – 17:30 Hafta sonu 08:30 – 14:00)
• Genel Müdürlük (Hafta içi 08:15 – 17:30)