Müşteri Memnuniyeti Politikamız

 

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ

 



 

MNG Kargo olarak, “Müşteri odaklı” bir yaklaşım çerçevesinde;

Müşteri ve ilgili tarafların ihtiyaç ve beklentilerini sağlamak amacıyla, gelen şikâyet, bilgi, öneri, görüş ve çözüm taleplerini ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi standardına uygun ele almak öncelikli görevimizdir.


Bu doğrultuda;

 

• İletişim kanallarımız aracılığıyla erişilebilir olmayı,

• Müşterilerimizden gelen talep, şikâyet ve önerileri özenli ve dikkatli bir şekilde takip etmeyi, 

•Şeffaf, izlenebilir, hesap verilebilir, objektif ve tarafsız değerlendirme yapmayı ve çözüm sunmayı,

• Müşteri taleplerini gizlilik ilkesi çerçevesinde, yasal mevzuata uyumlu ele almayı,

• Müşteri talep ve şikâyet yönetim sürecinde gelişmeye açık alanları sürekli analiz edilerek, sistem, süreç, alt yapı ve insan kaynağımızı sürekli iyileştirmeyi ve kaliteli hizmet vermeyi taahhüt ederiz.

 

ISO 10002 2018 Müşteri Memnuniyeti Yonetim Sistemi Sertifikamızı görüntülemek için tıklayınız.

MNG Kargo Yurtiçi ve Yurtdışı Taşımacılık A.Ş.